- Czy wiesz, że w Polsce organizowanych jest około 200 tys wesel rocznie?
- Czy wiesz, że wartość polskiej branży ślubnej wynosi, aż 7 mld PLN rocznie?
- Czy wiesz, że w województwie zachodniopomorskim oraz lubuskim Pary Młode na swoje wesela wydają łącznie około 580 mln PLN co roku?
Sporo prawda? Blisko 580 mln PLN rocznie Pary Młode wydają na usługodawców branży ślubnej organizując swoje przyjęcia na terenie województwa zachodniopomorskiego oraz lubuskiego! Pozostaje jedynie pytanie, ile z tej kwoty trafi do Ciebie, do portfela Twojego biznesu?
Kochani, jest nam niezmiernie miło poinformować Was, że zostaliśmy Partnerem Merytorycznym największych na pomorzu zachodnim targów ślubnych „16 Wielka Gala Ślubna” organizowanych przez Właściciela portalu ślubnego e-wesele.pl.
Dlatego też, dbając o Wystawców Wielkiej Gali Ślubnej, wraz z Organizatorem targów stworzyliśmy bardzo unikatowe szkolenie przygotowujące wszystkich Wystawców do skutecznej sprzedażowo ekspozycji na targach ślubnych. Jest to absolutnie pierwsze tego typu szkolenie w Polsce!
Wiemy, że wiele osób oraz firm wystawiających się na targach ślubnych nie posiada stosownej wiedzy w zakresie procesów sprzedażowych oraz nowoczesnego e-marketingu pozwalającego rentownie realizować proces i skutecznie zamykać sprzedaż. Niestety bardzo wiele osób wystawia się na targach ślubnych bez właściwego przygotowania swojego biznesu do tego aby już na targach ślubnych albo zaraz po skutecznie zamykać sprzedaż swoich usług. Dlatego na podstawie naszego 11 letniego doświadczenia w branży ślubnej oraz bazując na naszych ponad 5 letnich najskuteczniejszych biznesowych oraz sprzedażowych programach szkoleniowych stworzyliśmy pierwsze i jedyne tego typu szkolenie w Polsce. Szkolenie przygotowujące do skutecznej sprzedaży usług w branży ślubnej.
Jeśli zainwestowałeś / zainwestowałaś pieniądze w przepiękne stoisko targowe, to zainwestuj również pieniądze w stosowną wiedzę, która pozwoli Ci skutecznie zrealizować proces sprzedaży na targach ślubnych.
Cel Szkolenia:
Celem szkolenia jest zaprezentowanie tego jak skutecznie wystawiać się na targach ślubnych oraz skutecznie realizować procesy sprzedaży usług w branży ślubnej, w których jednym z elementów procesu jest wystawienie się na targach ślubnych. Szkolenie pozwoli każdemu wystawcy właściwie przygotować się do targów ślubnych, aby zwiększyć ich skuteczność w procesie pozyskiwania Klientów na swoje usługi. Na szkoleniu zostaną omówione scenariusze lejków sprzedażowych które najczęściej realizowane są w polskiej branży ślubnej i które uwzględniają targi ślubne jako kluczowy element lejków sprzedażowych. Podczas szkolenia pokażemy krok po kroku, co należy wykonać z punktu widzenia sprzedażowego przed targami, jakie działania należy podjąć podczas ekspozycji na targach ślubnych oraz jakie działania należy podjąć bezpośrednio po targach ślubnych. Pokażemy, jak należy przygotować swoje social media oraz strony www (landing pages) do tego, aby skutecznie zamykać sprzedaż generowaną w czasie targów ślubnych. Jest to jeden z kluczowych procesów pozwalających bardzo mocno podnieść skuteczność ekspozycji na targach ślubnych. W czasie szkolenia zaprezentujemy również alternatywne scenariusze lejków sprzedażowych branży ślubnej, które to mogą być zastosowane pośród osób lub firm, które sprzedają swoje usługi na rynku ślubnym ale nie wystawiają się na targach ślubnych.
Do kogo kierowane jest nasze szkolenie:
Szkolenie nasze kierowane jest do wszystkich usługodawców pracujących w branży ślubnej. Uniwersalność wiedzy przekazanej na szkoleniu pozwala duplikować ją w zasadzie na każdy z segmentów branży ślubnej (usługi foto, video, sale weselne, oprawy muzyczne, oprawy florystyczne, środki transportu, oprawy Par Młodych (makeup, fryzjer)… i wiele innych). Szkolenie nasze rekomendujemy szczególnie dla osób lub firm, które planują swoją ekspozycję na targach ślubnych. Ale też ze względu na uniwersalną i skalowalną wiedzę, szkolenie nasze rekomendujemy również innym podwykonawcom pracującym w branży ślubnej. Również tym, którzy nie wystawiają się na targach ślubnych.
Szkolenie odbędzie się na 2 tygodnie przed targami, aby każdy uczestnik po odbyciu szkolenia mógł właściwie przygotować się do targów.
Program Szkolenia:
Rynek ślubny w Polsce, w województwie zachodniopomorskim oraz lubuskim.
- Rynek ślubny oraz jego segmenty
- Wartość rynku ślubnego w Polsce, w województwie zachodniopomorskim oraz lubuskim
- Analiza konkurencji vs. tworzenie własnej przestrzeni rynkowej jako element budowania przewagi konkurencyjnej
Sprzedaż usług na rynku ślubnym – omówienie kompletnego lejka sprzedażowego w kontekście wystawiania się na targach ślubnych
- Klient oraz jego avatar oraz Digital Body Language
- Podróż zakupowa Klienta. Jak wyglądała kiedyś, a jak wygląda dziś
- Miejsce zapadania decyzji zakupowych
- Konwersja sprzedażowa
- Lead nurturing
- Realtime marketing jako podstawa sukcesu sprzedażowego
- Dowiecie się, dlaczego klasyczny marketing w dzisiejszych czasach traci na skuteczności
- Budowa funkcjonalna strony www, która „sprzedaje”
- Lejek sprzedażowy – definicja lejka dla usług w branży ślubnej
- Analiza kompletnego lejka sprzedażowego usług na rynku ślubnym
- Analiza alternatywnych scenariuszy lejka sprzedażowego z uwzględnieniem elementu wystawienia się na targach ślubnych
- Kampanie sprzedażowe usług branży ślubnej
- Definicja etapów kampanii sprzedażowych dla usług świadczonych na rynku ślubnym
- Prekampania (presale), zimny ruch, ruch organiczny, ruch nieorganiczny (kupowanie ruchu jako czynnik inicjujący proces sprzedaży)
- Analiza rentowności miejsc zakupu ruchu
- Wygrzewanie leadu (lead nurturing), ciepły ruch + aktywizacja Klienta
- Kampania właściwa (sale)
- Postkampania (aftersale), up-sell i down-sell
- Rekampania
- Definicja procesu pełnej automatyzacji sprzedaży
- Otwarcie sprzedaży
- Wyzwalacze sprzedaży
- Lead Magnet jako element komunikacji z Klientem oraz czynnik inicjujący procesy lejka sprzedażowego
- Landing Pages oraz call to action jako podstawowe narzędzia komunikacji sprzedażowej
- Zapis na listę opt-in
- Autoresponder
- Real Time Marketing
- Sposoby i strategie budowania relacji z listą
Prowadzący:
Szkolenie poprowadzi Robert Pieczyński – Członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Wedding Plannerów. Business Development Manager w Agencji Ślubnej DecorAmor, wykładowca DecorAmor Academy – najlepszej w Polsce akademii przygotowującej Wedding Plannerów do pracy w polskiej branży ślubnej. Robert jest ekspertem z ponad 11 letnim doświadczeniem w polskiej branży ślubnej. Był wielokrotnie goszczony na łamach magazynów takich jak Forbes, Business Insider, Rzeczpospolita oraz w programie TVN24 BIZ, gdzie jako ekspert wypowiadał się na temat polskiej branży ślubnej oraz rynku ślubnego w Polsce, Europie oraz na świecie. Ekspert z dziedziny marketingu i sprzedaży oraz Social Media. Pomysłodawca i współautor najlepszego programu szkoleniowego dla Wedding Plannerów oraz Event Managerów. Robert zajmuje się również analizami branży ślubnej i budowaniem start-up’ów technologicznych funkcjonujących w polskiej oraz światowej branży ślubnej. Prowadzi również wykłady podczas experckich paneli biznesowych na akredytowanych przez Polskie Stowarzyszenie Wedding Plannerów szkoleniach. Robert przeszkolił już ponad 600 osób prowadzących swoje biznesy w polskiej oraz europejskiej branży ślubnej. Z jego eksperckiej wiedzy na co dzień korzystają między innymi osoby odpowiedzialne za rynek ślubny takich biznesów jak sieć hoteli Radisson, Bristol Luxury oraz wiele innych.
Czas i miejsce szkolenia:
- Szczecin, 12 stycznia 2020 (niedziela), godz. 12:00 – 16:30 plus pół godziny na sesję Q&A
- Ilość miejsc na szkoleniu jest ograniczona i o udziale decyduje kolejność zapisu
Cena oraz zakup wejściówki na szkolenie:
Regularna cena szkolenia to 990 PLN, ale kupując wejściówkę na szkolenie jak najszybciej, możesz otrzymać ją w bardzo atrakcyjnej cenie.
Aby otrzymać wejściówkę w cenie dla Wystawcy na Wielkiej Gali Ślubnej, zgłoś się do organizatora targów ślubnych po dodatkowy KOD RABATOWY który należy podać przy zakupie.
>>>>> Wejściówkę na szkolenie możesz kupić tutaj <<<<<
Kupując wejściówkę na szkolenie akceptujesz niniejszy REGULAMIN SZKOLENIA.
Poniżej instrukcja jak dokonać zakupu z wykorzystaniem KODU RABATOWEGO:
- Dodaj produkt do koszyka.
2. Naciśnij przycisk „ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE” .
3. Jeśli posiadasz KOD RABATOWY to zaznacz tą opcję.
4. Podaj KOD RABATOWY.
5. Został naliczony rabat, zatem złóż zamówienie.
Dodaj komentarz